Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polish Trade Center - pierwszy salon ekspozycyjny polskich produktów w Senegalu

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-10-29 11:51:49
salon ekspozycyjny, dakar, senegal, polish trade center, polskie produkty, polskie firmy, ekpansja zagraniczna, polska agencja inwestycji i handlu, paih

Polish Trade Center - pierwszy salon ekspozycyjny polskich produktów w Senegalu zaprasza do współpracy polskie firmy planujące wejście na rynek senegalski.

Polish Trade Center

Firma Polish Trade Center powstała w połowie 2019 roku przy współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu z myślą, aby fizycznie wesprzeć polskie firmy chcące wejść na rynek senegalski.

 

Struktura rynku senegalskiego jest bardzo zróżnicowana, z dużą dominacją szarej strefy. Dla handlu oznacza to, że lokalne podmioty, odpowiedzialne za import i dystrybucję, są bardzo rozdrobnione i trudno zidentyfikować jest jednego partnera.

 

Polish Trade Center

 

Dodatkowo duża konkurencja firm obecnych i posiadających swoje przedstawicielstwa na rynku z państw takich jak: Turcja, Chiny, Maroko czy inne kraje europejskie, utrudnia przebicie się na rynku. Proces nawiązywania kontaktów handlowych jest dużo bardziej skomplikowany niż wysłanie oferty handlowej - jest on długi i w dużej mierze zależy od tego czy dany towar jest dostępny na miejscu, czy można go obejrzeć i zweryfikować jakość, jak również czy jest ktoś kto może poprowadzić wstępne rozmowy handlowe. W prostych słowach: czy istnieje przedstawicielstwo handlowe danej firmy.

 

Polish Trade Center

 

Zrozumiałym jest, iż trudno jest polskim firmom chcącym wejść na rynek ponosić duże ryzyko inwestycyjne w salon ekspozycyjny, rejestracje firmy (przedstawicielstwa) czy zatrudnienie personelu (miejscowego lub przyjezdnego) w celu prowadzenia interesów na miejscu, nie mając żadnej gwarancji czy akurat towar oferowany przez dana firmę przyjmie się na lokalnym rynku.

 

Polish Trade Center

 

Polish Trade Center powstała by ułatwić polskim firmom wejście na rynek, oferując następujące usługi:

  1. Udostępnienie powierzchni ekspozycyjnej na produkty czy usługi oferowane przez polskie firmy.
  2. Organizację imprez promocyjnych mających na celu przedstawienie produktów danej firmy.
  3. Organizację kampanii promocyjnych i marketingowych wspierających wprowadzenie produktu na rynek.
  4. Pomoc w tłumaczeniach i przygotowaniu materiałów reklamowych w języku francuskim lub lokalnym Wolof.
  5. Udzieleniu kompleksowego wsparcia dla danej firmy poprzez ofertę różnych usług wspierających wprowadzenie produktu na rynek.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji:

Telefon/WhatsApp: +221 77 8334949

Mail: ptc.senegal@gmail.com

Strona: www.ptc.shop.pl